close

話我歌師奶就嚟放大假去旅行,咁去旅行我就最鍾狂打咭影靚相,所以要襯未出發極速瘦面,因為我想快嘅關係,果啲網上偏方呀…搽瘦面cream呀,我都唔揀喇,我直接去做瘦面免費facial,因為做醫美機一定最快見效。我喺online search到呢個New Beauty有一個免費facial叫UVL PRO無針埋線療程,New Beauty係由鄭秀文Sammi做代言人,搵得Sammi做代間公司一定好大間,果然俾search到佢地係香港數一數二嘅醫美大集團Perfect Medical旗下品牌,唔怪得佢地可以推出咁多免費facial,例如去眼袋免費facial、去斑免費facial、美白免費facial減肥免費facial、仲有我最需要嘅瘦面免費facial。

 

唔使錢免費facial 效果又幾好

去得試呢個免費facial,老實講我係希望但係冇乜期望,你明白明我講咩呀?即係我希望會做到效果,但係基於係免費facial,我又嘅期望又會降低,話晒唔使錢人地俾得啲咩你吖,我就即管去試吓呢個免費facial UVL PRO無針埋線療程。我喺網上登記咗之後,第二日就上咗佢地旺角朗豪坊間分店喇,喺reception登記咗做免費facial之後,等咗陣就有位美容顧問黎帶我入房傾計,竟然唔係sell野喎,係喺做免費facial前先幫我做咗個AI人工智能皮膚分析,睇晒我整塊面嘅皮膚底層有咩問題,例如係膠原蛋白量、細胞水份、皺紋乾紋、黑色素、皮膚敏感度等問題。美容顧問喺做免費facial前幫我分析及評估,確定我啲皮膚係適合做呢個免費facial UVL PRO無針埋線療程,再送我到美容房做treatment。美容顧問先幫我交代我嘅皮膚情況俾治療師知道,咁就正式開始做免費facial UVL PRO無針埋線療程。

 

真感受! 免費facial 

先清潔好全塊面,治療師就攞起呢個免費facial UVL PRO無針埋線嘅儀器頭開始,初初我做免費facial 好緊張,因為成日聽人講做V面機會好痛,所以有啲擔心,都佢開始嘅時候,治療師一邊拉起我右邊面,一邊開始將個儀器頭由下巴開始向上拉,做呢個免費facial V面係一路拉一路碌,感覺佢手勢好好,而且一啲都唔痛,我都唔驚喇,做完半邊面;治療師叫我坐起身,俾塊鏡我照吓,真係嚇一跳,估唔到免費facial UVL PRO無針埋線做一次效果係會即時見到,我有半邊面係提升咗,好似搵張膠紙痴起咗塊面咁呀,真係好勁,成個樣後生晒,跟住當然就做埋另一面啦,做完兩邊面都提升晒,firm晒,好爽呀,即刻覺得人生充滿希望。

 

免費facial UVL 由肌底提拉

呢個免費facial UVL PRO無針埋線療程,美容顧問話佢嘅能量係可以穿透到皮膚深層筋膜層,刺激膠原月BB增生及重組,細胞脹卜卜排列整齊,好似喺肌能打造一個強大嘅隱形能量網,由肌底承托整個肌膚,高科技收緊拉提。免費facial UVL PRO無針埋線療程可以即時收緊皮膚、提升蘋果肌、減淡虎紋、收起雙下巴,整個輪廓可以firm晒立體晒,成個樣睇落後生好多。

 

免費V面facial 零消費

今次做免費facial竟然係完全唔使俾錢喎,咁但係點會唔sell我呢,當做完免費facial後治療師就會帶帶我到顧問房,咁佢都好有耐心咁講解噃我頭先做果個免費facial 係咩黎嘅、原理係點、點解有咁好效果、我要做幾多次先最靚,我唔覺得有壓力嘅,當然佢都少少push嘅,不過唔討厭,我自己對呢個免費facial都有啲興趣,我話返去考慮吓佢都俾我走,話幫我hold住個優惠1星期先,1星期內返嚟都可以俾到優惠我。我見到效果咁好,諗住睇幾日都咁靚我就返去JOIN喇haha,你地有興趣瘦面都去試吓呢個免費facial UVL PRO無針埋線療程啦,OK架,又唔使錢。

免費facial UVL Pro 無針埋線療程:LINK

 

V臉1.jpeg

arrow
arrow
    文章標籤
    無針埋線療程 免費
    全站熱搜

    Miki Yeow 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()